Prutt visit a Museum of Asturias Celts and Romans

Prutt, the Italian monster is in Tremañes School (Spanish State).
We have some bad news: Prutt not found his parents at this school. We believe their parents are already in another country.
And we have good news: Prutt us visited a museum of the history of the city of Gijón. We visited the “Museo of the Campa Torres. In the museum there are remains of houses Celts (who had a circle) and there are remains of Roman houses (which had a square). There is also a water well, ceramics, jewelry, old tools There are things the old Asturian. And there are things of the Romans who came to Asturias for many years.
Prutt had fun at the museum. Children participated in a pottery workshop. The children made a clay statue with the figure of Prutt.
We are holding tight to a monster Prutt is very good and very nice.
Goodbye, friends.

Video of the “Museum of the Campa Torres

http://www.youtube.com/watch?v=8K-HEp15vgU

2 Comments  to  Prutt visit a Museum of Asturias Celts and Romans

  1. bambini cervi says:

    Caro Prutt e cari amici spagnoli, come sta il nostro amico mostro Prutt? Nel sito archeologico siete andati in pulmann o a piedi? Prutt è stato bravo? La statua di Prutt la avete fatta con il fango o con la creta?

  2. Bambini della Scuola Tremañes says:

    Ciao, amici italiani. Prutt è molto buono! E ‘un mostro che amiamo noi non vogliamo lasciare in un’altra scuola. Si tratta di un mostro divertente. Il museo archeologico è andato su un pullman, il museo è a Gijon, ma è su una montagna che è un po ‘rimosso. Prutt comportato molto bene nel museo e non rompere nulla, non scoreggiato o eruttazione. I prati del museo erano verdi come i capelli Prutt. La statua ha fatto Prutt il fango. Siamo lieti di ricevere i vostri messaggi in italiano, ascoltiamo sul computer, perché il computer parla italiano, inglese, in tutte le lingue del mondo. Mandiamo un bacio per tutti. Voi siete i nostri amici. Baci e abbracci.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *